Träffat Becka

Ibland blir man glatt överraskad. Det har tur att man har vänner, som muntrar upp en. :)
Becka skickade ett sms och frågade om jag ville komma in till centralen. Hon skulle nämligen vänta på sin buss i en och en halv timma och ville ha sällskap. Jag tycker det lät som en riktigt bra idé! Jag hade aldrig träffat henne förut, så jag var lite nervös...
Becka är verkligen helt underbar! Så snäll, ödmjuk, tacksam och så... vänskaplig. Hon tycker jag är gullig! >.< Vad är det jag gör, som är så gulligt? Jag är väldigt glad att jag träffade dig. <33 Tack för ett fint första möte.

Becka, du betyder mycket för mig. Tack. <3
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Hmm.. kanske låter konstigt, men du har väldigt söta tänder!! x) haha. Men sen allting med dig, dina ögon, utan smink, med två flätor, du ser så.. snäll ut liksom :) Tack själv för ett väldigt trevligt första möte!!



Kram <3

2009-07-07 @ 01:52:46
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: becka

Javisst, jag åker till norge nu över helgen men sen kan du komma vilken dag som helst :)<3

2009-07-09 @ 09:09:37
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0