Första veckan av sommarlovet

När man andas ut, inser man hur mycket som finns omkring en.
Första veckan av sommarlovet
gick väldigt snabbt. Jag har varit uppe hos Rickard i över en vecka! Underbart och mycket mysigt. Jag känner mig så omtyckt. Rickard får mig att inse, att jag är speciell. Vi är alla speciella på vår egna små sätt.
Tack Rickard
, för att jag fick komma och bo hos dig. Det var verkligen trevligt. Tacka familjen.
Jag kom hem igår, efter en tid fylld av äventyr!
Midsommar firade jag med Rickard, Sebbe, Linus, Hanna och Håkan. Mycket mysigt! God mat, trevligt sällskap och tårar till en film. Kunde det bli bättre? Dessutom var det en typisk svensk sommar; regn. xD (Vad annars?) Jag njöt verkligen av denna svenska tradition. Jag blir så glad! Alla är så otroligt somriga i sina sätt att bete sig, eller vad tycker ni? Jag hade min röda klänning med vita prickar på. Rickard tycker jag var väldigt söt i den. Hihi, tack hjärtat. :)
I lördags var jag, Linus och Min Pojkvän ute med kameran. Vi var ute en ganska lång stund. Skönt att Linus drog med oss ut, annars hade vi väl suttit inne hela dagen. x)
Lite resultat...

 
 
(Fler bilder)

Veckan har i sin helhet varit väldigt lyckad. Det var trevligt att träffa alla igen. Ser redan fram emot nästa gång.
Söndagen var okej, trots att jag skulle åka hem. Att packa väskan var tungt och jag behövde tröst. Vi kom iväg till tåget, resan hem gick bra och jag blev hämtad på stationen. Tack mamma.

Härligt att vara tillbaka igen! :D
Jag har saknat bloggen min...


Läsarnas Ord
Ord från: becka

vi har saknat v åran jasmine med.:)

2009-06-22 @ 16:31:16
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Jennifer och Linnéa

svar: Tack så hemskt mycket!

2009-06-22 @ 17:51:21
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Ord från: N

Sv: Ja det har det varit :).

Du verkar ha haft det riktigt mysigt du med :)



Vill du följas i bloglovin? :)

2009-06-22 @ 21:48:53
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Ord från: Rickard

Underbart att höra att du kom hem ordentligt <3



Jag älskar dig!

Puss <33

2009-06-22 @ 22:34:12

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0