Målade naglar

Jag hatar att stressa. Dock är det något jag gör allt för ofta...
Idag ville jag inte stressa. Den klassiska morgonen innan avslutningen, är alltid stressig för mig. Typiskt. Än så länge har jag målat naglarna och... Ja, det är det. Myskläderna är på, bara för att jag inte på något sätt ska förstöra klänningen. Min mage skriker efter mat, så jag antar att det är bäst att ge den lite frukost.
Mitt illamående har gått över idag. Vet inte vad det var som hände igår. Lite läskigt...

I natt drömde jag märkligt... Det var någon som sa till mig, att Vittra inte är som jag tror. Att det inte alls är så speciellt med case och friskolans uppbyggnad. Jag måste erkänna att jag blev lite rädd. Ska man ta det på allvar, eller var det bara min nervositet, som tog över mina drömmar?

Kylskåpet - here I come!
Trevlig torsdag!
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: fia

SV: Ja, jag antar att man får skylla sig själv lite då, men det känns alltid så jobbigt att göra det ;> haha

2009-06-11 @ 13:20:38
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Ord från: Jolbi - fashionillustrator

Det var roligt att höra - tack!

2009-06-11 @ 15:14:43
URL: http://jolbi.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0