Aldrig ta slut

Det är sådana här dagar, man aldrig vill ska ta slut... <3
Tog båten kvart i åtta. Buss och sen bytte jag till spårvagn. På vagnen satt Backi, Siri, Ida, Carro och Freyr. Hejade, gick förbi dem och satte mig längst bak i vagnen. Det var lite läskigt, men det gick ju bra - jag kom fram välbehållen. Gick av och vandrade med långsamma steg mot entrén, där vi skulle mötas. Läraren informerar oss om att vi inte skule vara där förrän kvart i tio, så det var femtio minuters väntan. William, Oscar, Joseph och Johan kom strax efter, så vi gick en promenad runt området. Alle var sen, så vi hämtade upp henne också. Hela promenaden var väldigt mysig - jag önskar att den kunde varat för evigt. <3


Vi såg en bil... o.O

Det var tillslut dags för sändning och vi sattes på plats inne i studion. Oscar, Johan, William, jag och läraren hamnade på en läktare, som inte syns i teve, så.. Ingen idé att kolla på Postkodmiljonären den 4 april.

Efter inspelningen, som slutade innan tolv, hade vi två timmar på oss, innan vi behövde vara tillbaka i skolan, för att vara på sista lektionen. Vad gjorde då folket? William och Johan åkte hem och kollade Heroes. Jag, Oscar, Joseph och Alle köpte kebab i Saluhallen. Det var väldigt mysigt att sitta där vid kajen mer er. Tack. <3 :)


Gräsmattor i Göteborg - Sommarens plats! <3

Vi mötte upp William och Johan, som hade dragit till Burger King, för att äta lunch. Sju minuter sena till lektionen, men det var värt det. ;)

Efter skolan gick jag och Joseph till HagaGott och köpte godis. Pappa ringde, när vi stod där och plockade vad vi ville ha. Tydligen var vi bortbjudna ikväll, men jag skulle ju vara med Mirre, så.. Ja, han lät lite besviken faktiskt. Förlåt.
Stort tack till Joseph, som fortfarande orkar höra på mitt eviga gnäll om precis allting. xD <33

Träffade Johanna på vägen till skolan. Jag var så himla glad. Träffade henne även på vägen hem. Dubbel-toppen! :D

Kom innanför dörren. Åt en tallrik yoghurt till "middag", eftersom pappa och L skulle iväg på middag. Jag stack efter det till Mirre med en gång. <33 :) Hon är alltid lika rolig att vara. Busig som alltid. Jag uppskattar verkligen henne. <33 Tack Mirre - för allt: te, teve-mys och prat, prat, prat. =)


Imon är en ny dag... och jag är trött. Onsdag imon... Får se vad som händer då... Onsdag...
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Wow! Det lät verkligen som en toppendag :D

Vad skönt att höra. Du förtjänar verkligen dagar som dessa! :D <3



Hihi - ja, dagarna går - snart är det fredag. >.< <33

2009-03-11 @ 05:59:39
Ord från: Emma

SV: Nej, jag har ingen aning jag. Inte sett dom på länge. Men bra var dom =)

2009-03-11 @ 07:36:04
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0