Att kommentera anonymt

Kommentarer är väldigt roligt att få. :)
Även om de är kritiserade, så lär mig sig alltid något av dem.
Samma med snälla kommentarer;
man lär sig och tar åt sig av de orden som skrivits.

Vissa kommenterar som anonym.
Självklart får man göra det,
men personligen tycker jag att det är fegt.
Varför yttra sig, om man inte står för sina åsikter?

Vad anser just DU om anonyma kommentarer?


Läsarnas Ord
Ord från: BacKi

Kan vara fegt, men också en fördel om man inte vill att någon ska veta vad man skrev eftersom man kanske skulle bli utsatt pga det. Men, på internet har man alltid den valmöjligheten, så ja, det är väl något man kanske får förvänta sig. Och nej ta inte illa upp av denna kommentaren e du snäll ;>

2009-03-29 @ 19:28:56
Ord från: Jasmine

Bra svar. Nej, jag tar inte illa upp.

2009-03-29 @ 19:41:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Ord från: BacKi

Jag skrev det för att försäkra mig :>

2009-03-29 @ 22:49:24
Ord från: AMANDA FALK

visst om man är anonym, folk vågar vel inte visa vad dm tycker, men sen att de skriver riktigt elaka kommentarer, vem tjänar på det? de vill antagligen trycka ner en men eftersm dom inte lyckas med det så känns det vldigt onödigt och bara slöseri med tid.. :O :)

Ha en fortsatt jätte bra kväll!

2009-04-01 @ 21:46:29
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0