Blandad Storm

Just nu känns det mesta som en blandad storm. Allting åker bara huller om buller. Är det inte snö man får på rutan, då är det slask eller rent vatten. Det där vattnet betyder egentligen ingenting. Det är bara onödigt ord... som ändå skadar. Hur det känns att stå mitt i en storm, det kan jag faktiskt inte förklara. Det är som en dimma av vatten och skit. Man kan inte bara torka rutan och gå vidare, för det kommer snabbt skit på den igen.



Det blir aldrig tyst. Man hör vinden susa utanför. Man hör träden vaja kraftigt. När kommer träden falla? Och när kommer rutan inte längre orka hålla emot allt vatten, som finns på utsidan?

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du skriver väldigt vackert <33

Jag hoppas du är okej. Snälla, säg till om det är något <3



Jag älskar dig

Pussar

2009-03-08 @ 11:09:41
Ord från: Nenaa

När du skriver om storm ch sånt så kom jag att tänka på ett typ ordspråk på engelska som jag gillar...



"Life isn't about waiting for the storm to past,

It's about learning to dance in the rain."



Jag hade bara lust att skriva det,

Ha en bra dag! :)

2009-03-08 @ 12:03:59
URL: http://nenasegerbrand.devote.se
Ord från: Kattpojken

Regn är faktiskt bra. Tycker jag.

2009-03-08 @ 16:04:18
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0