Choklad, Kanel & KaffeLatte

Jag och Alle bestämde oss för att gå och fika i Haga efter skolan. Alle ringde Oscar, men han låg hemma och var förkyld Stackaren. Jag ringde William, men han var också sjuk. Joseph och Backi var också borta idag av olika anledningar. Så ja, det blev jag och Alle som satte oss på Café Husaren i Haga. Väldigt mysigt. Tjejsnack med en underbar kompis. <3


Jag: Stora Kanelbulle och en Varm Choklad
Alle: En sorts Latte med något speciellt te i (Förlåt, jag har glömt namnet.) och en bit hallonpaj med vaniljsås.
Tillsammans: En KaffeLatteBit.

Mycket mysigt. Jag längtar redan till nästa gång. Då kanske fler vill och kan följa med? (a)


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

En underbart vacker bild av en underbart vacker fotograf <3



Jag älskar dig!

Din Rickard

2009-03-02 @ 19:34:30
Ord från: Rickard

Och jag skulle väldigt gärna följa med om jag kunde. <33

2009-03-02 @ 20:47:27

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0