En kopp kall mjölk

En kopp ska det va'!
Ja, det är en väldigt stor skillnad att dricka ur koppar och att dricka ur glas. Koppar är mer... bekväma att dricka ur enligt mig. Det blir mer mysfaktor över det hela. Tända ljus är mysig, men inte riktigt min grej. Sen tar det lång tid att tända ljusen - i alla fall om man jämför med att ta ner en kopp istället för ett glas. Jag nöjer mig alltså med en kopp mjölk, saft, te eller annat, för att känna mysfaktorn i kroppen. >.< <3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi.. Att jag inte har tänkt på det förut.

Du har så rätt så... en kopp är mycket mysigare än ett glas.



Jag längtar efter dig!

Pussar

*Din Rickard

2009-03-02 @ 20:45:22
Ord från: BacKi

Spellcheck is teh shit :D

2009-03-02 @ 21:05:53

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0