Förkylda Vår

Mitt tillfrisknande verkar ha stannat upp. Jag snörvlar nästan mer än vad jag gjort i helgen. Sen har jag fått lock för öronen. Vilken lycka! x) Blir väldigt ofta... lite smått deprimerad på mattelektionerna, men idag kunde jag inte ens jobba. Inte på grund av depression, utan för att jag var tvungen att överanstränga mig. Lite ledsen och sen en förkylning på det = inte toppen, om man ska koncentrera sig på matten. Provet imon kommer inte gå bra. Förlåt.

Jag känner för att äta och se på teve, så det är vad jag kommer göra den närmaste tiden.
Mobilen ligger i fickan, så ni kan alltid messa. ^^,

Kramis

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Du vet vad som händer om du inte kommer ;P

2009-03-23 @ 16:41:58
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Nightfall

sv: haha ja vi hade skitkul :) söt blogg btw, följa varann via bloglovin? säg till när du lagt till mig så lägger jag til dig med :D

2009-03-23 @ 17:24:52
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Ord från: Anonym

Hoppas de blir bättre! Krya på dig!!



kram Becka

2009-03-23 @ 18:55:18

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0