Glass, när våren nalkas



Årets första glass: Solero Berry Berry.

Alle var så himla snäll och bjöd mig på glass. Jag måste göra det samma för henne - kanske i sommar?
Jag har verkligen vårkänsla i kroppen. På rasten gick jag och Alle en kort promenad runt skolan. Luften är så frisk och... vårig (Nej, det är nog inget ord.), vilket jag tycker är underbart! Jag ser så himla mycket fram emot våren och sommaren. Man slipper dessa *tänka på ett ord, men inte skriva* varma kläder och man kan gå till bussen i kortkort och munkjacka. Underbart verkligen! <3 Sen kan jag självklart vara ute senare på kvällarna och ta massa fina bilder (= ännu fler bilder att framkalla = fler bilder att ta hand om och göra Scrap-booking av). Att äta ute på altanen, det längtar jag också efter. Sitta i en skön stol utomhus... och bara ta det lugnt i solen, skuggan eller bara... springa runt och skrika. Ja, det är något jag alltid har lust med, när sommaren kommer. Kände verkligen det förra året. (a)

Vår-Pussar
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Haha, det du beskriver som sommar/vår kläder har jag nu :] Mina sommar kläder är jeans o t-shirt ^^



Vi måste göra nått i sommar, annars kommer vi tappa kontakten.



Det kommer vara någolunda jobbigt på skolavslutningen förresten :/

2009-03-04 @ 23:01:35
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0