I simhallen

William frågade om jag ville följa med och bada på Vallhalla. Självklart! Det var riktigt kul att vara där med William och Johan. Man får en helt annan syn på människor, när man träffar dem utanför skolan. :) Jag hade inte simmat på evigheter, så det kändes verkligen i musklerna. Lika bra att börja träna, för imon är gymnastiklektionen i Slottskogen där vi ska springa 2,2an som träning inför Skatås-8an, som vi springer på tisdag.
Min förkylning blir sakta bättre. Hostar inte lika mycket. Näsan rinner, men inte konstant, som den gjorde förut. Vill inte blir sjuk, men jag måste öva till friluftsdagen.

Jag som hade tänkt ta det skönt i helgen, men Icke sa Nicke. Det blir till att plugga största delen av helgen. Imon är det ett läxförhör i Hem- och Konsumentkunskap: 20 sidor att läsa på om bostaden. Härligt.

Nästa veckas planering:
Tisdag - Skatås
Torsdag - Spanskaprov
Fredag - So-prov

Jag har alltså att göra i helgen, men jag tänker inte låta skolan ta överhand. Jag har bestämt mig för att ägna lite tid åt en av mina hobbies. Man måste ju leva också!

Nu är det våfflor denna onsdag :) <3
Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Hemkunskap - kommer inte, Gympan - ska inte vara me! :D Jag är världens bästa livsguide!



HIGH FIVE för våfflor på självaste våffel dagen. Och ett gott skratt på blogg sidan som inte tycker våfflor är ett svenskt ord!



Haha :D



(Jag blev grymt pumpad efter att ha dansat losssss till en Håkan låt. Kan knappt inte dansa när jag hör musik nu, fatta vilken bra erfarenhet när man ska ragga xD)

2009-03-25 @ 22:57:23
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Kattpojken

Men kiss på dig förresten, jag ville ju prata med dig, men du din plugghäst logga aldrig in. SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! :O







Hehehe XD

2009-03-25 @ 23:00:09
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Jasmine

Joseph, tack för två underbara kommentarer! xD

Jag måste faktiskt läsa mina 20 sidor nu. Mamma blir arg, läraren blir arg och det är jag som får ta skiten... och det orkar jag inte.



Puss och Nattinatti! <33

2009-03-25 @ 23:07:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Ord från: Nikki

sv: håller faktisk med dig! <3

2009-03-26 @ 07:31:03
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Ord från: BacKi

Värt. Får se om jag springer 8:an i år, fortfarande förkyld men på bättringsvägen. Får se om jag kommer imorgon.

2009-03-26 @ 15:40:58
Ord från: Lena

God morgon :) Allt bra idag? Kram

2009-03-27 @ 11:57:40
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0