Ingen lust

Jag orkar inte vara snäll. Man försöker och får inte ens någon tacksamhet tillbaka.
Det finns människor, som är så himla otacksamma. Man försöker hjälpa, men det ändå man får tillbaka är en snäsig kommentar. Jag är trött på sånt.
I min omgivning finns det också människor, som verkligen uppskattar det jag gör. Tack för att ni visar er uppskattning. Personer som bryr sig om mig: tack. <3

Jag är trött på att vara översocial.
Det ställer bara till det.
Jag måste vara tyst.

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Men älsklingen då <3

Det är inte ditt fel att någon är otrevlig mot dig. Du försöker bara hjälpa till - lista ut vad som är fel. Du har inte gjort något fel.



Du borde inte ta åt dig av otrevliga kommentarer (jag vet, det är svårt, men försök :D <3).



Jag tycker inte att du behöver vara tyst, inte alls. Jag tycker du är jättesöt när du pratar, när du är social. <333



Snälla Jasmine, var ingen annan än dig själv <3



Jag älskar den du är!

Pussar och kramar

Din Rickard

2009-03-07 @ 22:53:01
Ord från: Anonym

Tack för stöttningen baby, de värmer!!! KRAM becka

2009-03-08 @ 00:48:04

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0