Jaa!!!!!!!!

Vinnare av Melodifestivalen 2009! :D <3
Malena Ernman - Årets vinnare av Melodifestivalen 2009! :D <3

Fatta hur glad jag är! :D :D :D
Det var väldigt svettigt där på slutet. Jag satt ihopkurrad i soffan tillsammans med Rickard. I andra soffan satt mamma och L. När Caroline Af Ugglas fick näst högsta poängen av svenska folket, då blev jag väldigt glad. Min oro övergick till spänning och när Petra ropade det magiska talet '11', då skrek och hoppade jag av glädje! :D <3 Underbart att 'La Voix' gick vidare! Hade Caroline gått till Eurovision i Moskva, då hade jag varit ordentligt deprimerad.

Så det är med ett stort leende på läpparna jag ger ett varmt tack till svenska folket - Ni är underbara i sådanna här sammanhang! <3 :)

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Kul att man har nån kontakt med dig under Rickard perioder ;P



Jag tänkte faktiskt på att du måste ha blivit glad när hon inte vann. (a)

2009-03-14 @ 23:21:39
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Kattpojken

Mjao.

2009-03-15 @ 01:10:32
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: BacKi

Neeeeeeeeeeej ... hon var bland de sämsta enligt mig :P Hon hade för mycket smink, var ju nästan kritvit :P

2009-03-15 @ 13:09:06

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0