Jag & Alle

På senaste tiden har jag och Alle kommit mycket närmare varandra. Vi har alltid stått varandra nära, men nu är vi verkligen tajta. Jag tror det beror på att vi blivit mer öppna mot varandra, som idag till exempel. Vi var med varandra efter skolan. Vi köpte glass (idag bjöd jag henne) och sen gick vi och satte oss på en bänk vid Skanstorget. Det var lite mysigt, men efter en halvtimma började det bli kallt och vi valde därför att gå lite. Vi hamnade på en annan bänk, där solen sken. Väldigt härligt! <3 :D Jag frågade Alle varför hon umgås med mig. Jag kan hur enkelt som helst säga varför jag umgås med henne: Hon är en underbar kompis, som alltid finns där och stötar. Att någon kan bry sig så mycket, vara så osjälvisk, det är beundransvärt. Hon är en sådan kompis, som man önskar att man har kvar resten av livet. <3 För henne var det svårare. Hon kunde inte direkt säga vad det är, som gör att hon tycker om att umgås med mig. "Jag mår alltid väldigt bra, när jag är med dig." Ja, det räcker för mig. Det viktigaste för mig, är att personerna i min omgivning mår bra. Visst, jag är väldigt bra på att såra andra människor, men som alla vet... så är jag också bara människor, och alla gör fel - ingen är perfekt. Ingen spänning ger ju inget att se fram emot. :)


Jag och Alle


Alle <3


Jag och Alle

  
Haha, vi hade lite kul. (a)


Jag & Alle


Jag & Alle


Jag

Haha, det var en väldigt kul eftermiddag. Tack så mycket. Jag mådde verkligen bra. <3 :)

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Väldigt underbart söta måste jag säga xD <33



Pussar och kramar till Dig!

Din Rickard

2009-03-20 @ 22:00:11
Ord från: Rebecca

Roliga bilder =)

2009-03-21 @ 00:35:03
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Ord från: Kattpojken

Sötisar :D

2009-03-21 @ 02:10:31
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0