Katter och Hårbollar



Att bli väckt av en katt, som vränger sin mage ut-och-in, är inte det trevligaste. Vaknade vid fyra - varför vet jag inte. Det var inte precis lätt att somna, när min kompis här finns nedanför min säng och brutalt spyr upp en hårboll. Mys...

Kunde som tur var somna om, men sov inte bra. Mardrömmarna kom stup i kvarten. Inte direkt det bästa att vakna och vara livrädd för vad som kan finnas i rummet. Jag är en av de mest lättskrämda människorna i denna värld - det är ett som är säkert. Drömde allt från en mobil med blodrött batteri till... att bara vakna och vara livrädd. Vet inte varför jag är så rädd. I lördags, efter en lång dag och en stund vid datorn, längtade jag efter en skön dusch... men så blev det inte. Jag var så himla rädd. Tänkte på massa läskigt jag sett på senaste tiden (en karaktär i skräckfilmen, som vi såg på spanskan och en bild på Lenin, som finns i historiaboken). Att jag aldrig lär mig, att det inte finns några "spöken" eller vad jag ska kalla dem. När jag stod där i duschen under det varma vattnet, försökte jag intala mig att det inte fanns något att vara rädd för, men jag lyckades inte så bra. Tänkte att när som helst kunde någon långsamt trycka ner handtaget. Det blev alltså en väldigt snabb dusch och en springtur upp för trappan. Rädd och andfådd gick jag och la mig...

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi... älsklingen då. Du är så himla söt <33



Det är absolut inget att skämmas över att vara rädd för saker. Det ligger i vår natur, det får oss att vara lite extra försiktiga i vissa tillfällen.



Du får säga till om det finns något jag kan göra för att lugna dig. <33



Jag älskar DIG!

Puss och kramar

Din din din din din!

2009-03-02 @ 20:16:40

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0