Lever han?

När jag kollade mobilen imorse, märkte jag att jag missat 2 samtal. De var båda från samma person och det sista ringde personen vid halv tre under natten. Skumt och lite läskigt måste jag säga. Jag gick in på Eniro och kollade vem denne var... och fick där veta att det är en vän till mig. Jag är orolig. Varför ringer man mitt i natten, om det inte har hänt något? På msn har han skrivit att han har gett upp. Ska man bli orolig? Självklart. Han... har haft sådana tankar och nu tror jag att han verkligen tagit beslutet. Jag har mejlat honom och skickat ett sms. Tänk om...

Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

RING HAN"!

2009-03-28 @ 08:54:32
Ord från: Anonym

DUN DUN DUN

2009-03-28 @ 13:53:37
Ord från: Kattpojken

Lite uppenbart vem det är, och nej, jag tror inte han kommer göra det.

2009-03-28 @ 14:44:23
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Kattpojken

Men ring han förfasiken

2009-03-28 @ 14:45:18
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Rickard

Vi får hoppas att han fortfarande lever. Du gör nog rätt i att ringa honom. Men om det visar sig att något har hänt så får du för guds skull inte tro att det på något sätt är ditt fel!



Ta hand om mig min älskling... jag vill inte att något ska hända dig.



Puss <3

2009-03-28 @ 17:26:29

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0