Mars med snö


Fler bilder finns att se i min Bilddagbok...

Det var inte så överraskande för mig, att snön kom. Enligt väderleksrapporten var det väntat. Jag blev superglad! Älskar att fotografera snölandskap - toppen! <3
Dagen har i allmänhet varit bra. Mysigt att vara med Joseph och Oscar efter skolan. Vi gick lite i Haga och hamnade som vanligt - av någon konstig anledning - hemma hos Oscar. :D Det var lika trevligt som vanligt. Denna eftermiddag såg vi på 'Robin Hood' - min och Joseph's favorit! <3 Vi spelade också Guitar Hero. Jag tycker det är lite kul. (a) Jag har faktiskt blivit bättre. :) Haha, det var riktigt kul att skoja med Joseph. Jag kittlade honom, vilket slutade med att jag hamnade i en konstig position. *Undanhåller detaljer.* Tack Joseph. xD <33

Jag måste säga att veckan varit väldigt underbar! <3 Små överraskningar här och var. Mycket mys med kompisar. Jag är sällan med kompisar efter skolan, men som Oscar sa: "Man får ju ta vara på tiden. Det är ju bara tre månader - alltså tolv veckor till avslutningen." Jag blir deppig av att tänka på den. Jag kommer ju sakna alla så. Hoppas på att kunna hålla kontakten med de flesta. <3

Imon kommer Rickard... Jag har saknat honom väldigt mycket. <3

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: BacKi

Tänker du följa mängden på skolavslutningen eller tar du på dig vad du vill?

2009-03-12 @ 23:18:04
Ord från: Rickard

tear



Jag har saknat dig också! Väldigt mycket <333



Vi ses ikväll min älskling

Puss

2009-03-13 @ 05:42:33
Ord från: Jasmine

Vad menar du Backi?

Vad är att följa mängden?

Balklänning för flickorna och kostymen bärs av killarna?

I så fall tänker jag bryta av många olika anledningar.



Hur tänker du göra?

2009-03-13 @ 07:10:32
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0