Misslyckas

Jag misslyckas med det mesta just nu.
Matten gör mig deprimerad.
Jag kan inte visa för min pojkvän att jag tycker om honom - älskar honom.
Mina kompisar är jag usel på att ta hand om.
När de mår dåligt, då finns jag inte där för dem.
Jag kan inte ens ta hand om min egna familj.
Vad är detta?
Vilken självisk människa jag är!
Jag tänker bara på mig själv.

Nej, detta är inte ett deprimerande inlägg - detta är sanningen, som kommit ikapp mig och alla andra. Jag... Jag vet inte vad mer jag kan säga... än ett enkelt förlåt.

Önskar att jag kan finnas där för er alla, men just nu kan jag inte ens finnas här för mig själv.

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Nej, du är bäst

2009-03-23 @ 19:58:47
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Julia

Den här dagen är misslyckad, inget är riktigt som det ska just nu, men du, du är inte misslyckad någon stans.

2009-03-23 @ 20:36:45
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Ord från: Rickard

Älskling... Du är världsbäst på att visa att du älskar mig!

Jag vet att du skulle gå igenom allt för mig. Det har du bevisat för mig! <3



Det finns ingen som någonsin fått mig att känna mig så uppskattad som du. <33



Du är världens underbaraste människa! <3

Jag älskar dig!

Puss <3

2009-03-23 @ 20:41:03
Ord från: BacKi

Oo ... ingen aning om vad jag ska skriva nu ... suprising, weird, ... life is hard ....

2009-03-23 @ 21:57:53
Ord från: John Doe

Nån som slog dej med ett baseballträ i huvet den dagen lrXD wierd att se dej skriva att du är Egoist:S Inte så jag uppfattat dej:P Mej vetligt så är du raka motsatsen till självisk, du verkar snarare bry dej om andra mer än vad du bryr dej om dej sj. Det du skrev bevisar ju att du vill bry dej om andra men att du just nu kanske är skoltrött och behöver ägna dej åt dej sj lite lr nåt. ajja, vad vet jag:P spekulerar bara;P

2009-04-15 @ 19:41:12

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0