Morgonluft

Inatt sov jag med öppet fönster. Jag är sån; är det inte svalt i rummet, då har jag svårt att sova. Hellre frysa än dö av värmeslag, som jag brukar säga. Nu är det väldigt ljust ute, vilket det också var klockan sex, när jag vaknade. Ljuset kommer så snabbt såhär års. Det första jag hörde var fåglarna som kvittrade. Finns det något mer underbart än att höra vårens vänner sjunga? Jag älskar det! <3 Och ja, det blev en del bilder på våren igår. Sammanlagt tog jag 115 bilder, man alla är inte uppladdade på Bildagboken.
Idag är det onsdag. Jag vet inte varför, men jag har längtat till denna dag. ^^, <3

Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Gick det bra att gå upp? Du var inte trött då?

Förlåt...





Jag älskar dig

Tack <3

Puss

2009-03-18 @ 16:51:47

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0