Nästan klar

Jag är nästan klar med arbetet. Har i alla fall skrivit det som måste göras: konstnärenes liv och hans konst. Jag är trött på skiten. "Om du siktar på ett högre betyg så har du också med en sida där du analyserar det verk av konstnären som du jobbar med." Vet inte om jag orkar. Får se. Vill spela Sims ikväll, men det hinner jag inte, om jag ska till Ungdomsgruppen. Vi ska se film ikväll. Inte jätteviktigt att komma, samtidigt är det skönt att komma iväg lite. Men jag vet inte... Just nu vet jag ingenting. Haha, börjar väl få fyrkantiga ögon nu också. Har ju suttit hör större delen av dagen. Faktiskt inte mycket tid vid Sims, mest med arbetet. Ja, jag har varit duktig och jag förtjänar de cookies jag tagit under dagen.

Trött.

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Gud va du äter cookies xD

2009-03-05 @ 17:51:55
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Kattpojken

Mjaoo

2009-03-05 @ 18:16:54
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Rickard

Hur många cookies du än tar - så förtjänar du varenda smula! <33



Puss

Din

2009-03-05 @ 20:43:40
Ord från: Kattpojken, sv: Rickard

-.-



Ärligt talat, finns det något som du INTE tycker är det bästa/underbart med Jasmine?

2009-03-06 @ 01:13:44
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Rickard

SV: Kattpojken



Ibland kan det hända att hon inte riktigt talar ut om allt som är på tok. Men det är nog det enda.



Kom igen! Du måste erkänna att Jasmine är en på miljonen. Det finns inte många som hon.



Hon tar för sig, hon står för sina åsikter, hon är omtänksam, hon vill hjälpa till, hon tar tag i saker, hon skriver underbart fina texter, hon tar väldigt fina bilder.

Sen har hon väldigt söta intressen som att pyssla och spela sims - och hon står för det. Det finns nog många tjejer som skulle säga "Näe! Fy vad omoget! Väx upp!" men sån är inte Jasmine. Hon är sig själv, hon gör det hon känner för.



Jag älskar min Jasmine

Rickard

2009-03-06 @ 05:48:27
Ord från: BacKi

Känns som någon rörde en känslig punkt här. Men jag går på Josephs linje här. Känns som någon får väldigt mycket cred oavsett vad personen gör. Men jag antar att det är var pojkvänner är till för. Säga bra grejer och skydda sin tjej.

2009-03-06 @ 08:17:43
Ord från: Kattpojken, sv: Rickard

Jag kan hålla med på båda punkterna, men för att citera Jasmine själv, ingen är perfekt ;P

2009-03-06 @ 15:28:21
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Rickard

SV: Kattpojken



Jo - det finns det...



Kanske inte den tolkningen av 'perfekt' som innebär "Aldrig göra fel" och "Vara världsbäst på allt".



Att vara 'perfekt', enligt mig, betyder så mycket annat - att man försöker - att man gör sitt bästa - att man tar lärdom av sina misstag.



Och jag tycker - med den tolkningen - att Jasmine är perfekt.

2009-03-06 @ 17:57:27

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0