Önskning uppfylld

Jag har strävat efter att nå detta mål
... och jag lyckades.
Jag kunde aldrig drömma
om att jag skulle få uppleva,
men tydligen ville ödet det.
Självklart blev det ingen dröm,
men jag fick det jag ville ha.
Jag kan bara tacka och ta emot.
Önskar att jag kunde ge något tillbaka,
men tyvärr är det bara mitt hjärta du kan få.
Min vänskap och min kärlek.

Jag hoppas att du finner det du vill ha,
för nu ska jag inte jaga dig längre.
Det tjänar ingenting till,
det har jag nu lärt mig.

Ta hand om den du älskar,
för det ska jag göra.
Jag hoppas vi ses någon dag.
Tre Pussar

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Coolt :]

2009-03-21 @ 13:02:36
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0