Pluggar o.O


Spanska, Historia, Engelska: recension, läsa, No: läs på.

Jag fick helt plötsligt lust att plugga. Vet inte vad som hände. Jag ska nu börja så smått med att skriva rent om George Orwell, författaren som skirvit 'Animal Farm'. Efter det tänkte jag skriva rent min recension om Sense and Sensibility. Kanske orkar jag läsa lite So också. Hihi, jag blir så glad, när lusten kommer fram och man orkar! :D

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi... vad glad jag blir för din skull <3

Du anar inte hur söt du är när du är glad :DD <33

Det kommer gå jättebra allting, säg bara till om du vill ha hjälp.





Pusselipussar

/Din

2009-03-30 @ 19:46:37
Ord från: Anonym

godmorgon :)

2009-03-31 @ 07:10:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0