Sköna Söndag

Natten var... bra. Mörk. Klockan blev dock närmare ett, innan jag somnade.
Vaknade kvart över nio och satt vid datorn en timme senare. Dagen var väldigt weird. Vi åt frukost halv tre! xD L sov till kvart över ett och sen... tog det väl sin lilla tid att ta fram 'den så kallade frukosten'.
Hade spelat Sims hela dagen, så jag kände att det kanske var dags för något annat. (Bra tänkt av mig, eller hur? (a)) Prov på tisdag (Ja, jag har varit duktig och tagit med mig böckerna hem.), så jag satte mig med skolmaterialet en stund. Väldigt stolt är jag över mig själv. Ännu mer stolt blev jag, när jag - trots sysselsättningen - gick ner till L och såg på film med henne en stund (Jag skulle ju plugga!). Då var det en tjej som verkligen skulle visa alla andra, att hon var tillräckligt smart - att hon skulle lyckas. Det gav mig sån inspiration! Stack upp och plugga direkt! Med hjälp av filmen och muffins, som jag bakade idag, lyckades jag plugga en stund. Mycket bra. Well done.


Mina muffins!
Tack Rickard, för att du hjälpte mig fixa bilden. <3

Vi har inte ätit middag än. Det blir rester från kalaset igår. Jag kanske tar resterna från fredagens middag. Det var starka Wraps, men det var gott. <3

Kramis


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - du är verkligen jätteduktig som både bakar och gör läxorna! Jag är väldigt stolt över dig! <33



Jag älskar dig

Puss

2009-03-01 @ 20:03:35

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0