*Snörvel*

Vaknar och har svårt att andas. Alltid lika underbart. Jag är tydligen inte lite förkyld. Snörvlar som bara den. Hostar lite då och då. Halsen är tjock och huvudet vill helst bara sova. Men jag kan inte sova, eftersom jag då inte får någon luft. Och får jag ingen luft, då drabbas jag av panik. Lite problematiskt faktiskt.
Vet inte om jag orkar gå till skolan imon. Mår jag såhär är det nog inte så bra. Smittar ner alla andra och kommer vara helt död. Har matteboken hemma, så jag kan alltid försöka jobba lite. Ska i vilket fall som helst försöka pallra mig iväg till skolan på onsdag. Då ska jag ändå till mamma, så då kan jag lika väl vara i skolan på dagen. Gymnastiken och springandet i Slottskogen hoppar jag kanske över. Inte bra att springa, om man är sjuk.

Idag... Ja, det blir väl att ta det lugnt. Andas. Ingen promenad för mig. Vädret är... tråkigt. Kan inte säga vad det är. Himlen är vitt och grå och solen har svårt att titta fram. Härligt.

Kram på er!

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0