Solig lördag

Mirre ringde mig och frågade om jag ville äta pizza med henne. Att åka in till stan kände jag inte för, så jag föreslog att vi skulle göra egen pizza. :) Hon tyckte det var en bra idé. Affären kvart över elva bestämdes det. Där köpte vi det som behövdes och begav oss sen hem till Mirre. Resultatet blev väldigt bra. Lite stolta får vi faktiskt vara. ;P
Efter att vi tryckt i oss denna stora pizza, som egentligen var gjord för fyra, tog vi cyklarna ner till dansbryggan. Det var väldigt härligt att sitta där. Att inte göra någonting - bara vara. Solen skiner, vilket den gjort hela dagen. Jag blev så himla sugen på att fota. Havet, bryggorna, de orange bojarna som guppar lätt på vattenytan. Tog inte med mig kameran, och det ångrar jag faktiskt. Men jag och Mirre ska ut och fota senare idag. Mirre var tvungen att städa sitt rum och under tiden ska jag passa på att jobba matte. Det är prov på tisdag och jag är självklart efter som vanligt. Jag har svårt att koncentrera mig på lektionerna - speciellt mattelektionerna. Att tappa fokus är så lätt, när det finns mycket annat att tänka på.

Så... Matteboken nästan, tills Mirre ringer och meddelar att fotorundan kan börja. :)
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Häftigt! :D

2009-03-21 @ 20:05:34
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0