Tre GrapefruktPussar

Eftermiddagen blev till ett stort drama. Allt kom väldigt oväntat... Men det var... konstigt...
Joseph skulle upp till Oscar en snabbis och hämta någonting, så jag hängde på. Vi blev sittandes där en halvtimma. Haha, Oscar drar oss till sig. (a) Hade sällskap med Joseph och drog sen hem till William. Det var väldigt mysigt. Vi såg på film. Tack för att jag fick vara hos dig. Verkligen snällt. :)

Utvecklingssamtalet gick bra. Man har ju vant sig under alla dessa år. x) Mamma körde mig hela vägen hem. Jättesnällt. Att slippa ta bussen var otroligt härligt. Kom hem, duschade... åt en grapefrukt. Det var alltså kvällens middag... än så länge.
Någon som vill ha en puss smak av grapefrukt? (a) <3

Tre Kyssar Till Folket! <3



Nu har jag äntligen fått det jag vill ha...
Jag har väntat så länge och jag är nu helad.
Jag trodde det aldrig, men nu har det skett.
Vi får se vart det leder.
Du och jag ska klara detta tillsammans.
Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är så underbart gullig >.< <3333



För det första - Jag vill väldigt gärna ha en puss (även om den smakar grapefrukt xD)

Andra - Jag tar en av de tre kyssarna! <33

Tredje - Jag är väldigt glad att jag fick träffa dig. Jag känner mig mycket bättre tack vare dig <3



Jag älskar dig Jasmine

Över precis allt!

Pussiz & Kramiz

Din Rickard

2009-03-16 @ 20:00:58

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0