Underbara vänner

Jag måste säga att jag är så himla glad. Morgonen har varit underbar och jag är säker på att resten av dagen kommer bli toppen!
Jag vaknade halv nio och satte mig då vid datorn. Fick ett sms från Johanna. En underbar människa! <3 Vi saknar varandra så mycket och jag hoppas att våra planer på att ses i sommar blir som vi tänkt oss.
Efter det fick jag ett sms från Victoria, som frågade om jag ville åka in till stan och träffa henne, Jasmine och Niklas. Självklart! <3 Så det blir stan idag. >.<
Mirre vill också träffa mig. o.O Det var jättelänge sen vi sågs. Vi ska ses på måndag, eftersom jag inte har tid att ses i helgen. Idag är det stan och imon ska jag fira min kusin, som fyller 12 år.
Johanna, en tjej som bor här på ön
, hon och jag ska träffas någon dag. Hon är alltid lika trevlig och pratar med alla. Man känner sig så välkommen att vara med henne, även om hon och jag inte har samma stil och inte umgås med samma människor. Vi umgås nästan inget... aldrig.
Rickard är som vanligt snäll och hjälper mig, när jag inte förstår mig på Photoshop. (Nej, jag har fortfarande inte lyckats.)
På Kamrat.com, en sida som jag är medlem på, där är det en kille som smickrar mig hela tiden. :$ <3
Vad är detta? Varför har jag helt plötsligt blivit så... omtyckt av okända människor?

Jag har verkligen underbara vänner! <3
Inte bara de jag nämt i detta inlägg står mig nära. Jag har ju killarna och Alle i klassen. <33
Hur kommer det sig att jag blivit omgiven av så underbara människor?? <333

Kramar i Drivor till alla mina vänner! <33

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0