Vackra Kväll

Jag blev så himla sugen på att cykla ner till havet och teckna. Så ja, min impuls tog mig ut till cykeln och jag gav mig av. Ibland är jag väldigt smart, vilket jag fick bevisat för mig. Tog med kameran. "Jag kommer ångra mig, om det nu är så att det är jättefint där nere." Och ja, det var underbart! Jag var inte där speciellt länge. Eften en kavrt var jag så frusen att mina händer knappt kunde hålla i cykelstyret. I ren desperation försökte jag blåsa liv i mina kalla fingrar, men inget hjälpte. När jag kom hem ringde jag Rickard medan jag tinade. En dusch efter det...

  

  

Det gick också väldigt bra på syslöjdslektionen idag. Symaskinen fungerade utan några som helst problem. Underbart, måste jag säga! Det är verkligen en lyckan, när saker och ting fungerar som de ska. :D Jag hinner inte klart med mitt arbete innan lovet, eftersom det är friluftsdag på tisdag nästa vecka. Jag kan inte säga att jag direkt ser fram emot det. Jag är sjuk och har inte tränat sen... i somras eller något. Jag kommer springa... lite. Eller nej, jag ska göra så gott jag kan. Men i alla fall... Necessären blir inte klar innan lovet och jag känner stressen. Innan terminens slut måste jag har gjort ett till arbete. Det blir broderi, för jag måste visa för läraren att jag kan göra en uppgift genom att kolla på beskrivningar. det kommer gå bra och jag hoppas att jag får behålla mitt betyg. Lite stolt faktiskt. :)

Natt på er!

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0