Vad är det som får jorden att snurra?

Vem snurrar detta stora klot? Är det Gud eller bara... ens egna livskraft?
Ja, varför fortsätter man leva? Alla upplever motgånger. Alla upplever medvind.
Vad är det som får individen att fortsätta? Är det hoppet? Om vadå? Kärleken? Drömmarna? Vad?

I mitt liv vill jag ha spänning, mysterier och... känslan att våga.
Jag har många gånger försökt förgäves. Av alla de sakerna finns det en sak, som jag verkligen ångrar. Jag ångrar verkligen att jag inte tog steget, när jag hade chansen. Hade jag vågat, hade jag öppnat ögonen, då hade livet sett annorlunda ut.  Men jag ser det positivt: man lär sig alltid något, vilken väg man än tar.

Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Spännande, let me know!

2009-03-07 @ 23:54:52
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Nicole

Jag kommer att sälja ett likadant, nytt i förpackning, på min blogg inom 2 veckor! Så kika gärna tillbaka då :)

2009-03-08 @ 00:33:40
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0