Vårförkyling

Då är man sjuk igen. Jag som hoppades på att slippa bli sjuk, men så blev det inte. Har inte fått en jättejobbig förkylning, men halsen, huvudet och näsan har tagit stryk. Men det är säkert bättre på måndag - det hoppas jag på. Kan nog gå till skolan, även om jag är trött.

Jag, pappa och L såg på Robinson 2009. Det var faktiskt bra :)


Robinson 2009 - den tuffaste säsongen.

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det var ju faktiskt lite bra.

Längtar tills jag kan få se det med dig.<3



Jag älskar dig!

Pussizar

Din Rickard

2009-03-21 @ 23:34:00
Ord från: Kattpojken

Du har inge val, jag släpar dig till skolan :]

2009-03-22 @ 00:15:10
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0