Äntligen redo

Jag är nu redo att öppna brevet, men nej, det ligger det inte i väskan. Antagligen har jag lagt ut brevet någonstans, troligtvis i mitt rummet hos mamma. Så himla typiskt. Jag har burit med mig det i väskan, sen jag fick det, men nu när jag äntligen är redo att öppna det, då har jag det inte. Vad ska jag säga?
Jag vet inte vad jag vill. jag har bara suttit hela dagen. Inte gjort ett skit, bara varit hängig. Tänkte att det kanske var mitt sätt att förbereda mig på... men... Jag är besviken. Jag vill inte. Nej.
Jag tänker inte gå in och kolla resultatet på Indranet, no chance.


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älsklingen då <333

Verkligen jättetråkigt att höra. Jag önskar att det finns något jag kan göra för dig <3

Tror du att du klarar av att kolla det på onsdag då?



Det här är ingenting att deppa eller bli besviken för - resultatet är alltid detsamma, oavsett när du får beskedet. <3



Jag älskar dig

Pussar och kramar

Din Rickard

2009-05-02 @ 21:38:34

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0