Chokladbollar


Recept på Chokladbollar <3

Jag blev hilma sugen på något gottigt, så jag beslutade mig för att göra chokladbollar. Det är sällan vi får något extra, förutom chokladbitar på fredagar. Visst kan jag köpa eget godis, om jag vill, men det har inte blivit så.
Pappa och L uppskattade mitt förslag mycket, så det kändes bra att stå där nere och rulla bollarna. (a)

 

Nu ska vi njuta av bollarna med smak av choklad!
Puss


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi, de blev säkert hur goda som helst!

Jag önskar att jag hade kunnat smaka. <3 :(



Jag älskar verkligen de lappar du skriver med recept - de blir alltid väldigt söta. <3



Pussar

2009-05-02 @ 21:36:31

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0