Få läsare, men jag är nöjd

Hej alla läsare!
Jag har inte många, som läser min blogg dagligen, men vad gör det? Jag har några stycken och de är väldigt duktiga på att kommentera. Många har åsikter, vilket jag bara tycker är kul. Att uttrycka sig är inte bara en möjlighet att säga sitt. Det är också ett tillfälle att försöka påverka andra. Så tack, för att ni förmedlar era synpunkter. :)

Min blogg är liten, men jag skriver av intresse - inte för att få så många läsare som möjligt. Jag anser att man läser en blogg, för att den intresserar än. Vem vet - en dag kanske min är en av de största i Sverige?

Tack återigen.
Kram
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi, jag gillar verkligen hur du tänker. <3

Det är nog det som gör din blogg så intressant, just för att du skriver just för att du själv vill det.



Det känns som att jag blivit rätt dålig på att kommentera på sistone, men det hoppas jag att du kan förlåta mig för :D <3



Jag älskar dig!

Kyss

(Vi ses imorgon) <3

Din Rickard

2009-05-20 @ 21:04:01
Ord från: becka

åhåhåh, jasmine. vad du är gullig. nu började jag gråta lite igen när jag läste din kommentar! Nu är de ju så att vi har s.k "uppehåll", vet inte hur mycket jag har berättat om det, men vi är tillsammans fast pratar mindre. Och ja, vi har sagt att vi ska prata högst en halvtimme när vi väl pratar och det kan vara därför han vill avsluta eftr 25 minuter. Men jag vet inte. Jag känner mig jättekänslig just nu, som om jag ska få min lingonvecka eller något, och de skulle vara skönt. så jag ser att jag itne är gravid. (: Men tack! Verkligen TACK! Du är underbar. Helt underbar.

Och du vet att du också får ringa om det är något, jag har alltid telefonen med mig om jag inte är på praktiken :)



Massa kramar! <3

2009-05-20 @ 21:08:50
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Sofie

hahah ja precis ;) lite pinsamt dock om man får besök, så står "pervers sexställning" där :D haha. fult , ha

2009-05-20 @ 23:00:46
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Ord från: Sofie

Ja visst är det :D bra skrivet!

2009-05-21 @ 09:16:00
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Ord från: Katya

Jag är trött på alla sk modebloggare som bara lägger ut bilder på de nyaste sakerna på gina tricot och sen spammar runt kommentarer som "läs min blogg". Din blogg verkar bra! <3

2009-05-21 @ 18:58:05
URL: http://katyas.blogg.se/
Ord från: Elina

Tycker du skriver väldigt bra och läser din blogg så ofta jag kan! :) kramkram

2009-05-22 @ 21:53:19
Ord från: Anonym

huhu ja exakt! who knows? :D den kanske blir riktigt stor!

2009-05-22 @ 22:54:54
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0