Jag ska skriva!



Efter att ha läst boken 'Syskonkärlek', som är skriven en Katarina von Bredow, har jag nu (tror jag) lyckats ta mig över tröskeln av rädsla. Jag vet inte vad som hände, vad som fick mig rädd. Kanske var det tanken på att jag aldrig kommer kunna skriva lika bra som Katarina. Alla ord jag skrev kändes meningslösa. Samtidigt gjorde jag helt fel; Jag jämförde mig själv, en amatör, med en professionell författare. Jag har nu beslutatt mig för att göra slag i en idé jag har haft länge. Jag vet inte om ni minns min idé jag hade för ett tag sen: 'När ingen ser'. Jag tänkte försöka mig på en fortsättning. Tyvärr kanske jag ska säga, eller så blir det bara bättre, har jag beslutat mig för att ändra hela meningen med berättelsen. Jag hade en idé om vad den skulle handla om, men har nu fått en ny idé, som jag ska försöka få in i mitt gamla försök. Vi får helt enkelt se hur det går...
Vill ni ha uppdatering och lite läsning av "boken"? Säg till, så kanske ni får en snutt att läsa här och var.

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Haha, vad roligt att höra att du kommit igång igen!

Jag älskar att läsa igenom dina texter och det du skriver - det blir alltid fängslande på något sätt.



Hoppa det går bra - hör gärna av dig om det är något du vill säga eller undrar över.



Jag älskar dig

Pussar och kramar

Din Rickard

2009-05-03 @ 10:57:48
Ord från: Jessica

Tack=) det va skönt att höra...hehe!

2009-05-03 @ 21:02:31
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Ord från: Sara

Åh, vad spännande det är att skriva en bok :) Jag har också försökt att göra det, men är mycket lat att skriva, så hinner aldrig skriva klart något nästan :P Jag skulle gärna vilja läsa din berättelse när du är klart med den, så laddar upp den, hehe ^^ Lycka till förresten :D

2009-05-03 @ 21:25:08
URL: http://peachblossom1993.blogspot.com/
Ord från: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Spännande med bok! Jag hoppas det går bra för dig, och du ska inte jämföra dig med etablerade och kända förtfattare, de var nybörjade en gång också! Lycka till

2009-05-04 @ 13:42:27
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0