Kort-tillverkning

Min stora hobby har kommit igång riktigt ordentligt! Jag sitter och gör kort i drivor. Snart är hela rummet fyllt av små kort. (a)
Jag och mina kort...











/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Julia

Ja du kan verkligen inspirera mig - kul att hamna i sådana där kreativa perioder!



Jag kände mig verkligen pysslig ikväll, men är hemma hos föräldrarna så det fanns inte så mycket att pyssla med. Men det blev lite papper och pärlor - titta gärna in och kommentera. Kul att få respons av en annan pysslare :)



Kram/ Julia

2009-05-30 @ 01:07:22
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Ord från: Lisa F.

Jävlar vad snygga, snyggt jobbat!

2009-09-07 @ 23:28:32

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0