Måndag

Dessa måndagar. Jag vet inte vad det är, men många människor har svårt att gå upp på måndagar. Jag är en av dem. Första dagen i en ny vecka. Hemskt. Jag förstår inte varför. För min del har jag bara en hemsk lektion idag: spanska. Sen är resten av skoltiden rätt okej. Det svåra imorse var inte tanken på skolan (om man bortser från spanskan då), det var att vakna och inte ha en varm famn som kramar om mig. Jag saknar Rickard. Men vi ses ju snart igen. Två ensamma helger, det klarar vi. Och vi gör det tillsammans.

Vad tycker DU om måndagar?

Idag blir det små figurer på tröjan:

- BuBu...

Kram
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Backi

Idag hatar jag fucking måndagar eftersom jag behöver sova men inte får skippa skolan för pappa.

Jävla fitthelvetes skit alltså

2009-05-25 @ 08:31:49
Ord från: Jasmine

Backi, du klarade ju dig bra idag. Du var trött, men lyckades ta det igenom dagen. Bra jobbat!

2009-05-25 @ 16:37:43
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0