Mat på altanen

Igår blev det middag på altanen. Första gången för i år. Det var en underbar kväll!


Middag ute på altanen.

     
Några bilder... Måsen har fått tag på en mask. Mums.

Efter ett dopp och en hemkomst vid halv sju serverades det Pepprig Kyckling med pasta. Jag, pappa och L satt där länge och bara njöt. Underbart! Jag har det väldigt bra - och jag njuter i stora drag!
Robinson- finalen
var riktigt spännande. Kikade nyss in i Robinson- Annas Blogg. Lite kul att läsa vad hon tyckte om vinsten som Ellenor fick. Jag har en del åsikter, men de är inget jag tycker ni ska behöva läsa. (Bara massa klagomål - som vanligt.)

Imorse blev det frukost utomhus. Lika underbart som igår. Och det är varmt - precis som igår, om inte ännu varmare. Lilla jag är känslig för värme och klagar mest hela dagarna. Jag och L ska spela spel ute på altanen. Jag hoppas också att hon följer med mig ner till badet. Hon är sjuk och bör därför inte bada, men hon kanske kan följa med och sola? (a) Idag är sån där typisk dag, då halva Göteborg beslutat sig för att åka ut till öarna och bada. Jag borde ha vant mig efter alla år, men nej. Varje år blir jag lika irriterad på dem. För mig är det självklart att man inte går fyra i bredd över vägen. Och dessutom: gör man det, då borde man flytta på sig, om en cykel vill komma förbi. Tydligen har folk svårt att fatta att det bor folk här ute. Det är ingen turistort, det råkar bara ligga vad havet och ha bra badställen.

Vi får se vad dagen har att bjuda på.
Njut av det fina vädret nu folk! :D
(Finns det någon mer som tycker det är jobbigt med värme?)

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Haha - ja, värme är jobbigt.

Men det gör det bara så himla extremt väldigt mycket jätteskönare när man hoppar ner i det svalkande vattnet. <3



Det är extra underbart när man ser upp på himlen och man inte ser ett endaste litet pluttmoln, bara en stor lysande gul fläck mot den enormt klarblåa bakgrunden.



Hoppas både du och L får det underbart nere vid vattnet. Och visst kan jag hålla med om att det är jobbigt när folk är ivägen. xD



Jag älskar dig!

Kyssar

Din lilla otacksamma Rickard

2009-05-31 @ 14:24:33
Ord från: Emelie

sv, sv, jo faktiskt! Det skulle ha varit en till tävling mellan dem. Det skulle absolut inte ha varit så att örådet skulle ha fått bestämma!

2009-05-31 @ 14:51:07
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/
Ord från: Elina

Sooommar!^^

2009-05-31 @ 18:05:35

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0