Några minuter över åtta

Jag har gjort läxorna. Engelskan gick snabbt att göra. Glosorna i spanska, som vi har till imon, har jag försökt lära mig. Att översätta stycket på spanska till svenska, det är inte kul och nu är jag trött. Det är en timma kvar tills jag ska ner och se på teve. Tills dess ska jag skriva. Vill ni att jag publicerar lite utdrag här i bloggen? Kommentera ärligt.

Radion har varit på hela kvällen, precis som alla andra kvällar, då jag är hos pappa. Det är väldigt mysigt. Jag lyssnar mycket på Bandit Rock. De spela musik, som man sällan hör. Dessutom tjatar de inte ut låtar, så som många andra radiostationer gör. Det tycker jag är toppen! Tack för det.

Jag ska stänga in mig i en värld,
där det bara är jag och något älskvärt.
Där finns min fantasi och
endast tiden kan stoppa mig.
Jag ska leva för att skriva,
inte skriva för att leva.
Det blir inte bra då,
det har jag lärt mig.


Läsarnas Ord
Ord från: Maria

Svar: Tack för alla dina trevliga kommentarer och komplimanger! Mycket uppmuntrande! :D

Jag håller på lite med scrapbooking på amatörnivå, och målar, ritar och pysslar lite däremellan. Är nog rätt kreativ av mig. Är inte riktigt proffsig på någotdera men det är roliga hobbies i alla fall. :)



Jag hoppas på att Finland ska gå vidare. Eftersom jag är finlandssvensk. :) Men Malena är också jättebra! Har du några andra favoriter i ESC då?



Nu börjar det riktigt snart... :D

2009-05-12 @ 20:59:11
URL: http://various.blogg.se/
Ord från: AMILIA K

söt header!

2009-05-12 @ 22:06:25
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Ord från: Jessica

söt dikt gumman!

2009-05-12 @ 23:01:09
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Ord från: AMANDA FALK

Det är alltid så skönt när man gjort klart läxorna och känner sig säker på dom. Känslan att lägga sig ifrån dom och göra nått annat kan faktiskt (jag nmåste erkänna) vara helt underbart! :D



Jo jag märkte att det började bli lite mycket idag. Jag är nog med i allt som går att vara med i i skolan, det är två olika idrottsgrupper, festkomitéen, den som håller i niornas show, gör 3-4 egna sidor på skolans hemsida som rör flera klasser + mitt självkänsla/självförtroende projekt. Dessutom tog jag på mig att vara toastmaster på 9:ornas bal + att jag ska vara med en tjej och skriva massa roliga kommentarer till en del nior t.ex. "skolan största IG barn" osv osv.





Oj, nu sitter jag här och skriver allt för dig. Kände att jag behövde rada upp det så att jag själv vet vad jag håller på med :)



Sitter här och försöker bränna en jäkla musik CD skiva till imorgon då vi ska ha idrottsdag eftersom det är jag som har tagit på mig att fixa det. Och fan, jag kan inte. Det funkar inte och bränna den. Helt värdelöst.



God natt och sov jätte gott söta du Jasmine!

2009-05-12 @ 23:55:36
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Ord från: Rickard

Dikten var verkligen jättefin och du är hur duktig som helst som gjorde klart allting! <33



Jag tycker helt ärligt att du ska lägga upp en bit av texten, jag vill så gärna veta hur det blir.



Du får berätta för mig senare ikväll hur det gick på ESC igår. :D



Jag älskar dig

Puss och kram

Din

2009-05-13 @ 05:31:14
Ord från: becka

Jaaaaaaa , vi vill se vad du skr5iver :D

2009-05-13 @ 13:40:03
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Maria

Svar: Jaså, men det kan nog bli ännu intressantare då nästan. :)

2009-05-13 @ 16:46:01
URL: http://various.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0