No inspiration

Jag vet inte vad. Jag vill skriva, men kommer inte på något att skriva om. Idéer ploppar upp i huvudet hela tiden, men jag fastnar inte för någon. Kanske är det för att jag är rädd. Boken som jag läste i veckan, 'Syskonkärlek', den har verkligen satt sina spår. Jag tänker konstigt. Det är lite jobbigt och kommer säkert leda till något dumt...
Solen skiner och jag sitter inne. Borde jag gå ut? Orkar inte. Men fota, det tycker jag ju om. Nej, inte idag. Hm... Jag vill ha äventyr!
Antar att jag borde kolla beskedet om intagningen till gymnasiet idag också... Jag tror jag gör den stunden för stor. Hur svårt är det? Som Joseph sa: "Bara gör det, som att ta bort ett plåster!" Ja, kanske är det så lätt...

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Är du rädd för att skriva?

Det behöver du inte vara! Vad är det som skulle kunna gå fel? Det kan väl inte bli dumt om du bara skriver lite?



Och angående brevet... ja... jag ska inte stressa dig - du kollar när du själv känner dig redo - men helst innan sommaren är slut (A)



Jag älskar dig

Kyssar

Din

2009-05-02 @ 11:52:29

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0