Regn, Regn, Spöregn

Det är inte bara himlen som fäller tårar...

Göteborg har under veckan haft väldigt mycket regn. Morgnarna har varit blöta inifrån och ut. Eftermiddagarna har varit lite bättre. Fredagen har bjudit på regn, spöregn, regn, uppehåll, regn, dugg, skur och smått regn. Härligt. Jag tycker om när det regnar. Gillar dock inte att bli blöt... Solen gör att det blir för varmt, så jag vet inte hur jag vill ha det. Temperaturen är perfekt, men solskenet saknas. Bör man efterlysa Solen?

Efter skolan åkte jag in till stan, för att gå till Tidpunkten och fråga Västtrafik some things. Fick kramat om Emma och bollat lite tankar, innan hon skulle ta tåget. Det var väldigt uppskattat. <3 Efter att ha lämnat av henne vid tåget, gjorde jag mitt ärende. Jag tog en nummerlapp och fick vänta hela 15 nummer! Jag kom tillslut fram och fick framfört mitt ärenede. Det gick bra och nej, jag blev inte arg. :) *Stolt*



Det är fredag idag. Då fär man köpa godis. Jag gjorde det. (a) Efter en lång väntan känns det underbart att få äta mumsigt mums. <3 Hoppas på att det finns något kvar till teven och Talang ikväll. Det bör det finnas, för till middag blir det tacos. En klassisk fredagskväll helt enkelt.

Hoppas ni får en trevlig start på helgen!
Kram


Läsarnas Ord
Ord från: becka

Lilla söta Jasmine, tack för kommentaren!! Jag tog inte illa upp av Leijas kommentar.. Och jag mår ok. Kommit på att detta är bäst så han slutar dricka o så. Är vi de rätta för varandra så kommer vi träffas sen igen! :) Du är så urgo. Har inte läst detta inlägget än men kommenterar det sen igen ifall det är nåt :D



KRAM!<3

2009-05-08 @ 18:58:07
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0