Sjukling

Ja, jag har nu insett att jag är riktigt sjuk. Efter att jag lämnade datorn, gick och och la mig på sängen. Sov från och till, vilket var väldigt skönt. Vila löser det mesta. Jag tog två mackor och en mugg med varm saft, när jag satte mig vid teven. Det var skönt att inte göra någonting. Jag går försiktigt upp för trappan, för att inte bli yr. Att resa mig upp är en lugn utövning, nu när jag är sjuk. Vill inte svimma eller något liknande. Tror dock inte att jag gör det (har aldrig gjort det heller), men jag vill inte ta risken.
Mamma tycker att firandet av mig ska ske någon annan dag, alltså inte imon. Jag ska ringa Alle och Emma och höra med dem. Om det inte blir någon tjejkväll, kanske Rickard kommer redan imorgon.

Kramis

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Neeeje, krya på dig!!



Kram

2009-05-20 @ 06:57:53
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0