Skapande gör mig lugn

Jag har varit väldigt nere idag. Anledningen vet jag inte. Tankarna har gått mellan det förflutna och framtiden som väntar. Har legat på sängen större delen av dagen, men tog mig till slut upp på fötter. Pyssla är något av det bästa jag vet! Kollade igenom hyllan med pärlor och snören. Jag hittade en ring i metall och började av den tillverka en nyckelring. Den blev lite fin...

   
Min nyckelring.
Hittade lite olika pärlor och små hängen.
Det rosa bandet fick bli en liten detalj
och samtidigt en praktisk lösning.

Jag tror jag mår bättre av att använda min kreativa sida. Det ger frihet på mitt eget sätt. Scrap-bookingen är också ett sätt för mig att koppla av. Det är lite kul också. Det är inte bara avslappning, men gör ju också nytta, exempelvis glädjer familjen eller gör lite finare i fotoalbumet. Baka är ju också en typ av kreativ sysselsättning. Det är gott och roligt och mycket billigare, än att ta sig till ett café och fika.

 
Pärla eller baka.

Vad får dig lugn?
Kram


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Nyckelringen blev verkligen hur fin som helst!

Du måste vara stolt! <33 :D

2009-05-02 @ 21:05:58
Ord från: AMANDA FALK

Mums, gott att baka :)

Sv: Ja ambitiös är jag, det väger upp min väldigt okreaktiva sida! Haha :D



2009-05-04 @ 19:05:33
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0