Vårsnuva

Att bli sjuk i slutet av våren, är enligt mig ingen höjdare. Jag har sedan i fredags plågats av en intensiv förkylning. Efter en lång vecka kändes kroppen trött på fredag eftermiddag. Det var inte bara trötthet, utan också början på en förkylning. Halsen började klia och på lördagen blev det värre. Igår, söndag, kunde jag knappt andas. Det var ännu värre idag. Jag får inte tillräckligt med luft, vilket gör mig väldigt trött. Vägen hem var en plåga!
Jag sitter nu här. Underbart att vara hemma. Ska duscha, när pappa är klar ute i vardagsrummet. Om en liten stund kommer jag och pappa vara instängda på övervåningen, efter som trappan ska blockeras, för att gipsskivorna i taket ska komma på plats. Jag var nyss nere och hämtade en tallrik vaniljyoghurt med Special K. Mums. Härlig dunkadunka- musik i bakgrunden. Lite njuter jag allt... om bara förkylningen kunde gå över... Suck. *Snyta ut halva hjärnan.*

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0