Film - Funny People



Idag hade filmen 'Funny People' premiär! Den var inte så bra, måste jag erkänna. Jag skulle vilka kalla det nörd-humor. Det är sån humor som många i min omgivning tycker om, men som absolut inte passar mig. Jag vet inte säkert om man kan jämföra humorn i filmen med humorn i Scrubs och liknande serier... I don't know. Men den var helt okej. Dock alldeles för lång. Efter en och en halv timma kollade jag på klockan första gången. Jag kände att det var ganska lagom då, men filmen var inte slut än. En timma återstod.
Inte den bästa filmen enligt mig - speciellt inte när jag fick betala etthundrafem kronor för biljetten. Men, men. Jag hade trevligt sällskap, så det känns okej. En medelbra film...

/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Daja

vad synd.. trodde den skulle va super bra!

2009-11-14 @ 14:22:41
URL: http://daja.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0