KakMonsterVantar!



Kakmonstret!


Jag och mina KakMonsterVantar!

Ja, jag har ett par kakmonstervantar!!! En kompis till mig sa för länge sedan att det var ett par sådana. Jag har haft dem ett bra tag, så namnet vill jag inte ändra på. Jag känner mig faktiskt lite söt, när jag går runt i mina blågröna vantar. Eller vilken färg är de egentligen? Är de blå? Turkosa? Vad tycker ni?
De är väldigt gosiga. Man håller sig varm och händerna. De blir dock lite äckliga, om de blir fuktiga. Att torka av en blöt cykelsadel med dem är inte det bästa. Krama snöbollar är inte heller att rekommendera. Men jag tycker om dem ändå, trots att de har en del brister. Haha, nu låter det som att jag pratar om något märkvärdigt... Hm.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Haha! Vilken otroligt söt blick!!!

Du är verkligen det gulligaste! Tänka sig att du vill vara min flickvän >.< <3



Jag älskar dig! <33333

Kyss

Din

2009-11-05 @ 23:40:35
Ord från: Anonym

haha snyggt!

2009-11-06 @ 10:35:30
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Ord från: becka

bilden är skitsöt :D eller.. du är skitsöt!

2009-11-07 @ 00:58:34
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0