Söt kommentar

"jag har läst din blogg nu lite och tycker att den är så gullig. du har verkligen fötterna på jorden och en livsnjutare, underbart. kan inte du lägga upp en bild på dig och din kille? vore trevligt och se honom eftersom ni verkligen älskar varandra"

Jag har fått en söt kommentar. Alltid roligt att få kommentarer av personer som verkar uppskatta en. Tihi.
Det har hänt ett antal gånger att jag har fått kommentaren att min blogg är söt och gullig. Vad är det egentligen som är så sött med den? Skulle vara roligt och veta lite mer ingående. :)
Otroligt smickrande att bli kallad livsnjutare. Tack så mycket för det. Jag blir varm och lite stolt inombords.
Det kanske kommer en bild på mig och min kille så småningom. Jag ganska anti i att lägga upp bilder på mig själv och ännu mer anti i att lägga upp bilder på andra människor. Jag ska tänka på saken. Tack för ditt önskemål.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: siri

din blogg är bra, och det är alltid kul med lite bilder!

jag har börjat blogga lite men vet inte om jag kommer fortsätta men du kan ju kolla in den!

puss&kram siri

2009-11-22 @ 20:54:35
URL: http://ssiran.blogg.se/
Ord från: Malin

SV: Åh ja rederiet minns jag sedan jag var liten ^^

2009-11-23 @ 15:57:03
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Ord från: Julia Swalander

Nu är sista vecka inledd i Swebus tävlingen!

Därför tänkte jag be dig igen att rösta på mig för att kunna komma upp i toppen igen.

Jag behöver komma på minst 3dje plats för att kunna vinna dethär.

Alla sätt att hjälpa mig är tillåtna, det betyder hur mycket som hellst!

Så snälla hjälp mig att sprida dethär.

Som innan så är alla röster värdefulla!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49



Ha en jätte bra dag,Kram! <3

(Om du inte är intresserad, så radera bara inlägget..)

2009-11-23 @ 17:33:15
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0