Stolt bloggerska



När jag startade bloggen hade jag ingen som helst förväntningar på att bloggen skulle bli stor. Jag skulle blogga för att det var kul, för att jag gillade det och för att det fick mig att känna frihet. Visst skulle det vara kul om jag fick några läsare som följde mig dagligen, men det var absolut inget krav för att jag skulle blogga. Men idag ser jag hur det har gått. Idag har jag runt tjugo besökare, vilket är otroligt! Nytt besöksrekord fick jag igår: 36 unika besökare! Häligt! Det gör mig så glad. Att se att bloggen växer är en skön känsla.
Jag är väldigt stolt över min blogg.
Inläggen jag publicerar är något jag är stolt över. De är mina verk, det jag har skrivit. Stolthet är nog något man måste ha som bloggare eller bloggerska. Är man inte stolt över det man leverar, försvinner liksom kraften i att blogga. Jag har svårt att skriva samma inlägg två gånger, just för att det inte blir samma kraft - inte samma sanning - som när man skriver det första gången. Finns det någon mer som känner så, eller är jag ensam med min konstiga idè?
Jag är en stolt bloggerksa, som verkligen älskar min blogg!
Att logga in på kontot och skriva inlägg är verkligen frihet för mig. Min frihet! Just frihet är väldigt viktigt för mig. Frihet. Frihet. Frihet. Filosofin vi har i skolan har verkligen fått mig att inse så mycket mer. Tack för det.

Finns det fler stolta bloggare ute i världen?

/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Malin

SV: Eller hur! :)

2009-11-27 @ 11:54:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Ord från: evelinaerikssn §

jja :)

2009-11-27 @ 15:43:05
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Ord från: Julia

Var stolt! Jag är stolt bloggerska - började bloggen som ett galleri, nu har den vuxit till flera kommentarer/dag. Jag ska försöka uppdatera mer dock. Det finns så mycket som bara ligger!



sv: Ja kika runt! Tvålen blir nog en julklapp, det är så kul att våga vara stolt :)

2009-11-27 @ 19:09:26
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Ord från: kristalina

oh yeah! :) Me like!

2009-11-28 @ 14:33:34
URL: http://kristalina.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0