Vaknade med huvudvärk

Jag vet inte hur det känns att vara bakis men jag kan tänka mig att det känns som jag kände det imorse. Vaknade med en otrolig huvudvärk. Jag var trött, fast jag hade sovit gott hela natten. Kände att jag behövde mat, så jag gick ner och åt frukost det första jag gjorde. Tyvärr hjälpte det inte och min huvudvärk höll i sig. Vad kunde det då vara? Jag drack ingen alkohol igår, bara julmust och Coca Cola... Kanske håller jag på att bli sjuk, det känns lite så. Svininfluensan? L tog sprutan i veckan och hon känner sig också dålig idag. Kanske har hon blivit sjuk av vaccinet och då också smittat mig. Jag vet inte. Om jag ska gå till skolan imon vet jag inte heller. Jag borde gå, så jag inte missar för mycket av caset, samtidigt ska jag inte gå om jag inte orkar. Och smitta andra? Ja, det kanske jag gör. Jag vet inte. Hm...

Rickard kommer idag och ska bo hos oss tills han får egen lägenhet. Plats i garderoben måste han ha, så idag har jag städat ur min garderob. Har fått trycka ihop mina kläder i halva garderoben, så att Rickard också får plats med sina kläder. Jag kan säga en sak; städa garderoben ofta. Min var inte så trevlig, när man väl ser hur dammigt där var. Jag ska från och med nu städa min garderob oftare.


Dammigt var det.


Algrens bilar.

Efter städningen satte jag mig vid datorn. Har tryckt i mig en hel påse med Algrens Bilar. (Vi fick fem påsar igår, som tack för att vi deltig i luciatåget.) Jag mår sådär...

Snart kommer Rickard...
Kram

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0