Vinnare i beachvollyboll

Mitt lag vann! Kan inte påstå att jag var den som bidrog så mycket till laget. Jag var inte speciellt bra. Men jag vill ta åt mig äran. Alla tillförde någonting till laget och jag räknas faktiskt in bland 'alla'. Det var riktigt kul! Jag var glad den mesta tiden. Smått irriterad var jag också. Lagkamrater som tramsade runt, bollar som kom flygande på plan... Ja, alltid finns det något som stör.
Jag var väldigt sandig, när jag kom hem. Duscha var alltså det första jag gjorde, när jag kom hem. Otroligt skönt! Ibland kanske det är bra att vara smutsig, så att man kan njuta av att vara ren. Precis som att det är bra att känna hunger, för att man då njuter mer av att vara mätt. Har jag rätt?
Jag fick ingen jobbig känslan, när jag kom till hallen. Det var inte så jobbigt som jag trodde. Visst blev jag påmind om små saker lite då och då, men jag blev inte ledsen. Jag sörjde inte. Det gick alltså bra och minnena blev inte till en katastrof.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Så bra att det inte blev någon katastrof! :D

Du är väldigt duktig som kan kontrollera det och tänka på det goda. <3



Grattis till vinsten! Jag är säker på att du var hur duktig som helst, och hade gärna sett dig spela, om jag haft möjlighet. :P



Jag älskar dig!

Puss

Din <3

2009-11-05 @ 17:31:16
Ord från: Jannica

GRATTIS TILL SEGERN! :D<3

2009-11-05 @ 18:45:10
URL: http://jordensnurrarruntjannica.blogg.se/
Ord från: Malin

SV: haha tack för komplimangen och tack för gratulationen ;D

2009-11-05 @ 20:18:27
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0