Bloglovin' - en start

Jag har blivit medlem på Bloglovin'. Med tiden märker man att det är jobbigt att ständigt behöva uppdatera bloggar, för att inte missa något. Jag har kopierat in en knapp i min blogg, för att ni skall kunna följa mig.



Jag tycker dock att den är väldigt tråkig... Den största anledningen är dock att den är för stor, för att passa in i min blogg. Den ser för överflödig ut.
Rickard är så underbar! Han sa att jag kan fixa en egen, så ska han hjälpa mig sen. Tihi. Så himla snällt av honom. Jag är tacksam. Så, resten av kvällen ska jag pyssla i Photoshop och försöka få ihop en egen snygg knapp. Tror ni att jag lyckas?

Kram
Jasmine - RosaNatt

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag är säker på att det går utmärkt! Försök bara att hålla ut, ha tålamod med programmet.



Du är grymt duktig!



Jag älskar dig!

Puss

Din

2009-10-11 @ 19:32:45
Ord från: mästerkatten

ska börja följa dig där nu.. bra sida för att ha koll på bloggar man läser

2009-10-11 @ 23:28:35
URL: http://mastercat.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0